Söndag

Gårdagen var ganska lyckad. Dock hann vi inte parta så länge, men det är sånt som man får räkna med när ens kompis inte kan hålla tiderna :P Men kom ihåg Anko, jag tycker om dig endå! :) Det var iaf trevligt att träffa några gamla klasskompisar från högstadiet, det är inte varje dag man träffar dem. Jag vet inte vad klockan var när vi gick hemåt, men jag var trött så det spelade ingen roll. I morse fick jag sova till 10, vilket var skönt :) Min Anko sov också här, fast i soffan :P Haha. Hoppas den var skön att sova i!

Idag har jag pluggat lite och varit på affären och inhandlat god mat till kvällen :) Mumsmums! Nu ska jag plugga lite till, jag är så stressad eftersom jag har ett seminarium på onsdag och tentainlämning på tisdag v.46. Inte nog med att jag måste/behöver plugga.. Jag ska jobba måndag, tisdag, torsdag och fredag. Det är mitt val, jag behöver pengarna, så jag får skylla mig själv om jag får stressa!

Tog tyvärr inga bilder på min outfit igår.. Vilket var synd eftersom Anko fixade mitt smink och hår så fint. Om jag har tur så kanske Anko kan få bilderna från Madde (som hade kamera med sig).

Kommentarer
Postat av: Annicka

Jaa det var trevligt igår hehe! <3

2008-11-02 @ 18:24:22
URL: http://annickaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0