Torsdag

God morgon!
Tro inte att det finns så mycket snö kvar ute.. Det är som vanligt, det snöar och blaskar bort på en gång. Inte nog med det, det är ju självklart att det måste frysa på efter blasket så folk ska slå ihjäl sig. Det kan inte vara kul för dem som jobbar på akuten, speciellt inte såna här dagar när det är halt ute. Tänk bara hur många gamlingar som slår halvt ihjäl sig såfort det blir halt ute. Jag som hade tänkt börja jobba på akuten när jag är färdigutbildad.. Jag får väl se om det är något för mig när jag har vfu och har akutplacering. Hoppas det blir direkt efter jul så får jag se hur stressigt det kan vara.

Jaja, nog om det. Idag har jag ett seminarium efter lunch, innan det ska jag plugga lite och försöka vakna till. Jag är jättetrött (som vanligt)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0