Vänskap!?

Vad är en vän? Är det någon som man kan lita på, som alltid ställer upp? Jag har börjat fundera över vad ordet vän/vänskap egentligen betyder.. Jag har en vän som aldrig har tid att träffas, men den här vännen har tid att träffa sina andra vänner. Är det snällt? Jag börjar fundera.. Jag vet inte vad jag ska tro om den här personen längre, jag blir bara ledsen och besviken. Jag trodde att vi skulle vara vänner för alltid, men jag börjar tvivla på det.

Vänskap är en typ av social relation, i vilken de båda parterna hyser ömsesidig tillit till varandra. (wikipedia.se)

Vad betyder vänskap för dig?


Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du bli veckans blogg i våran blogg?

Kommentera då minst 3 inlägg så är du med i lottningen (endast seriösa kommentarer)

Kram Johanna&Elin

2008-11-29 @ 17:10:39
URL: http://stockholmsfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0