ÄNTLIGEN!

Yes, nu har jag varit hos ortopeden. Nu vet jag ÄNTLIGEN vad som är fel med foten! :) Ett ledband är nästan av, det är väl bara några trådar som är kvar.. Jag har bestämt mig för operation, fast det blir inte förens i vår någongång. Jag har ju praktik efter jullovet och har inte tid att hoppa på kryckor då. Förhoppningsvis får jag en tid för operation innan sommaren, så jag inte behöver vänta allt förlänge. Jag har ju trots allt haft ont i snart två år.

ÄNTLIGEN säger jag bara! Jag är så glad över att veta vad som är fel. Det är så skönt att veta att det lönade sig att vara lite envis och tjata sig till en tid till den här ortopeden (jag fick ju tjata på vårdcentralen). Det är så himla skönt att någon förstår att jag har ont och att jag vill kunna leva ett "normalt" liv, utan smärta. En rolig sak är att den här ortopeden jag varit hos är den som genomför operationen också :P Det känns ju skönt eftersom han är så bra på att lyssna, han förstår verkligen!

Innan jag var hos ortopeden träffade jag min ANKA, som även är min fru (det är en låång historia) :P Vi gick på stan och hade det trevligt. Jag hittade en jättefin röd väst som jag köpte, den passar perfekt såhär års :) Jag hittade även en fest-topp som jag tänkte använda någongång när jag går ut.. Hihi, det händer inte så ofta men men.. Efter några timmar på stan var det dags för mig att åka till sjukhuset..

Det var min dag.. I kväll blir det en myskväll framför tv:n :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0