Bra?

Usch, jag vill inte må såhär! Är det något som vet vad det är för fel på mig?
Jag mår illa nästan hela tiden, har ont i huvet och känner mig trött. Jag har ont i magen (hela magen) och har ont i kroppen (ej feber). Det har varit såhär i en vecka nu :/ På måndag ringer jag vårdcentralen om det inte blivit bättre, men jag vill inte dit..

En i min klass trodde att jag var stressad, men jag är ju inte ens nära på att vara stressad. Jag har inte ens varit stressad inför tentan fast jag borde ha varit det, jag har bara varit lat. Jag brukar alltid vara stressad inför tentor, men har aldrig mått såhär för det.

Jag vet inte vad jag ska göra.. Inte hjälper det att sova heller, för jag mår lika dåligt på morgonen som på kvällen. Det spelar dessutom ingen roll om jag sover 10 timmar eller mer, jag är lika trött för det. Jag skulle kunna ta någon värktablett för huvudvärken, men jag vågar inte eftersom jag har ont i magen :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0