Dag 1

God morgon! Idag klev jag upp kl.8, men jag ångrar mig eftersom det är så himla mörkt ute! Jag tänkte försöka piggna till men det går inte så bra :( Idag måste jag plugga en massa, jag har en fet engelsk bok som jag ska läsa (ska läsa fyra kapitel som är ganska långa). Den här boken handlar om olika vårdteoretiker och jag hoppas verkligen att jag fattar vad jag läser. Jag drömmer mig bort och fantiserar om att boken står på svenska.. Men nej, det står bara på engelska. *SUCK*

Jag ska ta mig i kragen och sätta på en maskin med tvätt, då gör jag iaf någon nytta. Sen ska jag be till vädergudarna att det ska bli lite ljusare ute idag, annars kan jag inte plugga! Det kanske inte är en så bra att skylla på att det är mörkt, men jag har faktiskt ingen vardagsrumslampa och kökslampan lyser förstarkt!

Och förresten.. Det är dag 1 av mitt nyttiga liv! Önska mig lycka till :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej är i skolan just nu abara:) själv?

2008-10-24 @ 12:11:13
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0