Dag 2

God kväll! Idag fick jag besök av min vän Anka, hon kom vid nio. Vi åt frukost och tittade på tv, vid 10 gick vi ner på stan. Vi gick runt till olika affärer utan att köpa en enda grej, kl.11 var det dags för Anka att göra en synundersökning och jag följde med. Efter den gick vi på stan en stund till innan Ankas buss gick hem igen. När jag hade sagt hejdå till Anka mötte jag min söta syster. Vi gick också på stan en stund och jag hittade två saker.. Kalla mig tant Linda. Jag köpte strumpstickor och en rundsticka. Det är så att jag ska sticka en mössa :) Hihi. Efter stan mötte jag min älskling utanför ica och vi gick in där och handlade lite smått. Jag köpte hårfärg, gissa vilken färg? ;) Jag har iaf färgat håret nu och det blev väldigt bra. Det känns bra den här gången, det är inte lika mörkt som det blev förra året. Men det beror på att jag inte använde samma färg. Min söta syster hade också färgat håret och det var jättejättefint! :)

Nu är Robins kompis här.. Jag ska ta och sticka lite på min mössa.. Bilder på min nya hårfärg kommer.. Men inte idag ;P Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Annicka

det var mycket trevligt idag, gör gärna om det snart <3

2008-10-25 @ 23:34:09
URL: http://annickaohlsson.blogg.se/
Postat av: G

Hej! Vill tipsa om en rosa design om du är intresserad. http://babbidesign.blogg.se Ha en fortsatt trevlig söndag!

2008-10-26 @ 13:42:01
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0