Dag 4

Gog morgon! Jag gick nyss upp, hade tänkt att sova längre men jag kände mig pigg så jag gick upp. Just nu sitter jag här och äter på ett päron och försöker bestämma mig för om det gör ont i tanden eller inte. Det gör inte lika ont som i går, men fortfarande lite. Jag kollade vad det kostade att laga 1 tand hos min tandläkare, över 600 kr :( Jag kan ha roligare för de pengarna! Men men, har man ont så har man, och är det hål så måste det lagas. Hmm. Jag ska iaf fixa en sån där "tandförsäkring".

Efter lunch idag ska jag till skolan och fick två frågor inför seminariet på onsdag. Hoppas det inte tar hela kvällen, jag vill helst komma hem samtidigt som älsklingen, så vi kan laga mat tillsammans. Men innan lunch ska jag sticka på min andra mössa, den första är redan klar ;P

Idag är det dag 4, inget godis, ingen dricka sen i torsdags! Jag är stolt över mig själv eftersom jag har klarat av att säga nej till godis, det är inte så lätt när älsklingen sitter och mummsar. Idag ska jag köpa mer frukt, det är nästan slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0