Dag 5

God morgon! Idag var det inte lika lätt att vakna som det var i går, kan bero på att det är ruskväder ute idag. Jag vet iaf vad jag ska hitta på nu på "morgonen", jag ska rensa garderoberna från sånt som kan slängas. Jag har redan en kasse som ska bort. Det är nämligen så att det står en stor container på våran gård så det är bara att slänga grejer som man inte vill ha kvar. Det är "höststädning". Mitt problem är att när det är "vår- eller höststädning" så har jag ingenting att göra mig av med. Men såfort containern är borta så kommer jag på saker. Jag VET iaf en sak jag ska göra när älsklingen kommer hem, vi ska rensa källarförrådet ;P Vi har bara kört ner allt skit där. Jag vågar dock inte gå ner där ensam. Haha, fegis Linda. Det kanske låter konstigt att jag vill kasta saker, men vi har så mycket saker som bara står som vi inte har någon nytta av. Nehej, nu ska jag rensa bland mina skor (har sparat alla, trots att de är trasiga), nu ska skiten ut!

Dag 5 - Jag gör ju inte det här för att gå ner i vikt. Men jag ställde mig på vågen och den visade -2 kg ;P Det kan bero på att jag inte äter någonting på kvällen. Jag gör som jag gjorde när älsklingen jobbade kväll, äter ingenting på kvällen och somnar hungrig. Eller hungrig och hungrig.. Jag äter frukt när jag är hungrig. Just nu lever jag på clementiner :) Och såklart "vanlig" mat. Träna kan jag inte göra eftersom jag är förkyld.


Just ja.. Idag har jag inte ont i tanden :D Så himla skönt att smärtan är borta, då kanske det inte var något hål som jag trodde. Men lite snorig är jag fortfarande..

Kommentarer
Postat av: Diana

Hittar bara inte någon bloggkoll knapp på sin sida?? =)

2008-10-28 @ 14:00:05
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0