En andra förkylning!?

Kan någon tala om för mig hur man kan få en andra förkylning? Jag gick till apoteket idag efter seminariet, jag frågade en kärring som jobbade där vad jag skulle köpa för något eftersom jag inte kan använda nässpray längre. Jag har använd nässpray i 10 dagar och det är max, man ska inte använda det längre. Eftersom jag fortfarande blir täppt i näsan så tänkte jag att det skulle finnas något annat att använda. Kärringen  som jag pratade med frågade om jag fått en ny förkyldning!? Ehh, nej det tror jag inte svarade jag. Hon tyckte att det var mycket konstigt att min täppta näsa inte gett sig efter en så lång tid. (Jag trodde att man kunde vara förkyld i flera veckor, jag har BARA varit förkyld i 11 dagar). Hon föreslog en massa konstiga saker.. Dock gick jag på ett av förslagen och köpte med mig en mycket starkluktande tampongliknande sak. Inte ens katterna tyckte att den luktade gott ;P Jag har testat den och jaa.. Vad ska jag säga, den fungerade väl hyfsat. Om inte annat så vet man att man lever! Haha. Jag får väl testa den i några dagar, sen kan jag tala om hur bra den var. Självklart lägger jag upp en bild på den så ni förstår vad jag babblar om..


Finns att köpa på apoteket för 42 kr.


Nästa gång jag besöker apoteket så vill jag inte möta den sura, otrevliga kärringen! De flesta som jobbar på apoteket är trevliga, men hon var ett undantag! Usch.

Kommentarer
Postat av: Diana

KRYA PÅ DIG!!

2008-10-29 @ 17:23:14
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Ida

Krya på dig!

2008-10-29 @ 21:51:56
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0