Föreläsning

Jag valde att hoppa över föreläsningen nu på eftermiddagen, dels för att jag inte kan koncentrera mig och dels för att jag är så himla snorig. Istället har jag setat framför datorn och fixat lite, tro det eller ej, men jag har fixat med skolsaker. Nu är det bara att läsa om några vårdteoretiker ;) Om en stund ska jag gå till ica och handla lite, måste ju ha mat i magen när det är dags för middag.

I morgon ska jag lära mig att sätta kateter och enteral sond. Det ska bli skoj :P Det är väl tur att vi ska träna på en docka, men det är ändå lite läsikig. Tänk att göra det i verkligheten.. Jag vet ju vad jag kommer att få göra nästa temin när vi har vfu. Någon gång måste man lära sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0