Fredag

För prick en vecka sen satt jag i skolan och skrev tenta.. Vad gör jag vid den här tiden idag då? Jo, jag vaknade nyss av att hem-telefonen ringde, jag är inte sån som springer upp för att svara (jag vet aldrig vart telefonen är). Jag blev lite irriterad eftersom numret inte fanns med på eniro.. Det var iaf ett Eskilstuna nummer, så jag antar att det inte var en försäljare..  Fast man vet aldrig. Jaja, jag vaknade iaf av telefonen och gick upp eftersom den förstörde min sovmorgon. Och nu sitter jag här. Jag behöver plugga, men det tar emot när det är en engelsk bok och artikel jag ska läsa. Först och främst måste jag vakna till liv så jag kan tänka på något annat än sängen..

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0