Fyskäms!

Fyskäms på mig själv, jag svär som en jagvetintevad. Skärpning Linda!

Just nu sitter jag i min fina, varma, goa soffa och tittar på Idol. Jag tycker helt ärligt att alla förutom Alice suger! Jag vet inte varför, men jag diggar henne! Hon påminner mig om min kusin (som jag förövrigt avskyr), men endå. För en liten stund sen var jag på ica och köpte naturgodis (fast ingen choklad - det är onyttigt). Det var dyrt. Men eftersom jag glömde köpa det på IcaMaxi där det kostade 129kr/kg så fick jag betala 139kr/kg på lilla Ica. Bara för att det kostade skjortan köpte jag inte så mycket. Hmm. Nu ska jag lägga mig på kudden igen och kanske somna ;P

Byee ♥

Kommentarer
Postat av: SAANNA

jo, ALICE ÄR BÄST FAN

2008-10-24 @ 21:22:00
URL: http://ssanniiz.blogg.se/
Postat av: josephine

det ska jag göra =)

2008-10-25 @ 03:05:39
URL: http://andreajosephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0