Galen, jag blir galen!

Usch, fy och blä. Nu har jag setat på min feta bak i en timme och arbetat med annat än skolarbetet. Jag är ju sekreterare i en förening och det är jag som får ringa runt till alla möjliga ställen. Jag avskyr verkligen att ringa runt, jag är inte den som har lätt att prata med folk via telefon. Jag fick iaf reda på att det är ett möte i morgon, går jag på det så får föreningen reflexvästar. Självklart ställer jag upp och går på det mötet.

Jaja. Från det till något annat. Jag funderar på vad jag och älsklingen ska äta till middag!? Några förslag? Jag tror att jag har idé torka.. En sak vet jag.. Jag ska gå till ica och köpa den där kokboken som dom gör reklam om, eller jag ska byta min 25kr bonuscheck mot kokboken ^^

Men innan jag går till affären måste jag plugga klart, har bara lite kvar att läsa i en artikel. En engelsk artikel :/ Jag är absolut inte bra på engelska.. Men det är tur att det går att slå upp de svåra orden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0