Galen ko

Jag säger bara en sak.. ALDRIG mer IcaMaxi! Det var så himla mycket folk där och jag virrade runt som en galen jagvetintevad. Jag tror att jag hittade hälften av allt jag skulle köpa, om jag ska vara ärlig så sket jag fullständigt i att försöka hitta allt! Jag blev jättebesviken när jag kom till fruktavdelningen.. Jag tänkte att det skulle vara billigare än på lilla IcaNyfors. Men helvete heller! Jag kommer hädan efter att hålla mig till min lilla butik som jag hittar i och där frukten inte alls kostar lika mycket som på Maxi.

Innan mamma och jag åkte till Maxi var vi på ÖB, det var ju skit kul med alla gamlingar som sprang runt med sina rullatorer. Massor av folk som virrade runt lika mycket som jag. Jag hittar inte alls inne på ÖB, det var bättre förr! Det var tur att mamma var med, annars hade jag bett en gubbe att fara åt helvete! Jag var på så dåligt humör eftersom jag inte hittade det jag ville ha och när vi stog i kön till kassan kommer det en gubbe fram och frågar om han får gå före. Jag bara tittade på honom och tänkte säga "det kan du glömma!", det är tur att jag har en sån snäll mamma som sa ja till honom. Han skulle ju bara köpa en enda sak! Jag vet inte vad det är med mig, jag blir så lättirriterad! Men gubben som fick gå före var jättetrevlig och tackade flera gånger. Usch jag känner mig som en dålig människa som förmodligen hade varit otrevlig mot honom om jag hade varit själv! Stackars gubbe.

Nehej, nu sitter jag här och skriver en massa skit. Men ni skulle bara veta hur skönt det är att skriva av sig! Det kanske inte ens är någon som orkar läsa allt det här.. Men det skiter jag i ;P

Tack för mig och godnatt! ♥
(Jag ska inte sova.. Men önskar att jag fick!)


Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg?

Skämt och sido på min blogg :D

2008-10-24 @ 17:09:54
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: sanna

har elin blogg?<3

2008-10-24 @ 18:37:49
URL: http://ssanniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0