Gårdagen

Igår var Robins kompisar här, vi satt här och babblade och sedan gick vi till RAW. DLK skulle spela där. Aldrig mer säger jag bara, jag höll på att bli mosad där inne. Alla var helt galna och många människor var lite för fulla. Det var en stor gubbe som "slängde" sig bakåt, rakt på mig. Det var inte det enda gubben gjorde, han knuffades t.o.m. där det inte stod så mycket folk. Han gick förbi och knuffades, men jag var inte sämre än att knuffa tillbaka. Han blev lite sur, men knuffar han på mig så knuffar jag tillbaka. Han var ett bra exempel på en som hade druckit förmycket!

Tillslut bestämde vi oss för att gå ut därifrån och det var såå skönt att komma ut till "friheten". Men fy vad dåligt jag hörde när jag kom ut, inte tänkte jag på att jag skulle haft öronproppar. Vi orkade inte gå in igen så vi gick hem till Robin och mig, alla förutom en som hamnade på ett annat ställe. Efter en stund gick Robins kompisar och jag gick och la mig! Gud så skönt!

Det var min gårdag. Inte nog med trängseln inne på RAW, jag hade nackspärr också :( Vet inte hur jag fick det, men det var innan vi givk dit. Jag kanske gjorde något kunstigt när jag städade..

Nu måste jag gå till affären, har inget bröd till frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0