Google

Jag testade att söka på mitt efternamn på google.. Jag skulle inte ha gjort det, desto mer jag sökte desto mer hittade jag. Dessutom finns inte dom personerna på riktigt som det står om.. Jag vet inte vem det är som har hittat på historier om någon som har samma efternamn som jag. Det var inte bara en historia, utan typ 10-15 stycken om olika personer. Dom här historierna fanns inte för något år sedan, när jag sökte sist. Inte går det att hitta vem som skrivit dem heller, det är bara en skum sida man kommer till, försöker man få fram vem som skrivit eller vilken hemsida det ligger på så kommer man till någon reklamsida. Jag blir helt galen på det här! Det är väl någon sjuk jävel som skrivit allt! Det är väl så när man har ett annorlunda efternamn..  Jag tänker då inte googla på mitt efternamn något mer, jag blir bara irriterad!


Kommentarer
Postat av: Martina

nä kanske inte :P men var mest ett skämt

2008-10-14 @ 23:11:00
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0