"Hellre överviktig än skitviktig"!

Halloj, halloj! Idag har jag jobbat & slitit, tiden gick ganska fort men det var skittråkigt! Men bankkontot säger aldrig "nejtack" till lite pengar ;) Om jag fick bestämma så skulle jag jobba dygnet runt för att tjäna så mycket pengar som möjligt.. Jag vet, jag är tokig. Men jag vill så gärna köpa en lägenhet! Varje dag, vecka efter vecka går jag in på Hemnet och tittar efter någon som har ett okej pris och som ser fin ut. Jag vill, jag vill, jag vill ha en egen lägenhet där jag kan måla väggarna och taket i vilken färg jag vill ;P Jag vill ha en lägenhet som jag kan trivas i! Men det är bara drömmar..


Jag tror att jag har bestämt mig för hur jag ska göra med håret.. Jag vill inte färga det mörkt, jag vet hur mycket jag ångrade mig förra hösten! Det var dessutom ett helvete att få det "normal brunt" igen.. Utan att bleka det! Jag vill inte bleka eftersom det sliter så mycket på håret. Jag ska fråga min frisör vad hon tycker, kanske kan färga det hos henne (fast det blir mycket dyrare).. Jag är beredd på att bleka det för att få det lite ljusare (jag har trots allt haft slingor som fortfarande är ljusa, resten är brunt/råttfärgat/ljusbrunt - en salig blandning!). Jag ska försöka boka en klipptid inom dom närmsta veckorna!

Nu ska jag ta och gosa med mina gosgrisar! ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

tack linda, ska kolla om jag hittar ngt på google.



hahah det var ju synd, försök & övertala honom ;D haha, kram<3

2008-10-23 @ 19:23:03
URL: http://ssanniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0