Jag vill ha sommar!

Om jag fick bestämma så skulle det vara sommar nu, jag skulle vara vid farfars gamla sommarstuga och sola & bada, jag skulle äta glass och bara njuta av det fina vädret! Vi hann inte åka till det här stället i år, men jag hoppas att vi hinner det nästa år! Jag saknar det :( Det finns så många minnen därifrån sen jag var liten, när farmor & farfar tog med sig mig och syster och åkte dit, vi gjorde det varje sommar. Men varken farmor eller farfar kan åka dit, farmor sitter i rullstol och farfar finns inte mer. Jag önskar att jag var liten igen och kunde njuta av deras närvo. Det var så skönt att åka dit och slippa stan. Det härligaste med det här stället är att det ligger mitt i skogen och att vattnet ligger så nära huset. Tänk er.. Bada när man vill vid sin egna badstrand! Hur härligt är inte det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0