Kväll

Nu är jag äntligen hemma! På förmiddagen var jag i skolan, sen gick jag på stan och köpte presenter till en liten sötnos som fyller år på fredag, efter det åt älsklingen och jag mat på stan. Efter maten gick vi hem och jag hann bara byta om, sen var det bara för mig att cykla i väg till munktell. Jag var på ett "möte" på muktell, det var en man från NTF som hade en liten föreläsning. Det var faktiskt intressant! Jag trodde inte att det skulle vara det..

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, det blir antagligen en slapp kväll framför tv:n som vanligt ;P I morgon har jag ett seminarium efter lunch och ett möte på kvällen. Tror inte att jag hinner med så mycket annat. Eller, innan seminariet hinner jag göra något, men vad? Jag ska nog sova ut i morgon.




Den här sötnosen ska jag vara "hundvakt" åt i helgen..

Kommentarer
Postat av: Carro

Va trevligt att vara hundvakt. Gilla designen på din blogg.

2008-10-15 @ 19:49:03
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0