Måndag

Ny  vecka.. Nya krafter.. Eller?
Jag mår som jag mår.. Jag är snorig, har ont i halsen, nyser ihjäl mig och har lite ont i öronen :( Tror inte att jag har någon feber iaf, men jag känner mig lite hängig. Jag vaknade flera gånger inatt så jag är ganska trött.

Idag har jag varit i skolan en stund och fått information inför vfu:n nästa termin. Nu efter lunch har jag en lektion till, jag funderar på om jag orkar gå på den. Det skulle vara skönt att skippa att gå på den och sova istället. Men jag är rädd att jag missar en massa då. Men samtidigt vet jag hur mycket (läs: lite) jag lyssnade förra gången..

Jag ska iaf äta köttfärssås och spagetti nu, då blir magen glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0