Onsdag 8/10

Hmm. Pratade med virrtanten nyss, hon jag fick ortopedtiden av igår. Hon påstod att hon sa den nionde, men jag tyckte att hon sa den tionde.. Skit samma, jag skyllde på att jag var lite osäker på vilket datum hon sa och att det var jag som var lite förvirrad. Jag ska iallafall dit i morgon, kl.15:20. Jag som skulle träffa Anka i morgon :/ Hoppas min Anka kan ses innan eller efter.

Idag ska jag till skolan en sväng, ska skriva ut lite papper, kopiera och köpa en bok :) Funderar på att köpa hårfärg och färga över mina utväxta slingor. Jag ser inte klok ut, dessutom har "råttan" kommit fram, inte alls snyggt! Men jag vet inte vilken färg jag ska färga.. Funderar på chockladbrun, eller nåt liknande. Men förra hösten när jag färgade mörkbrun så ångrade jag mig jätte mycket! :/ Så jag får se om jag ska färga eller inte..

Nu är det dags för frukost, sen till skolan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0