Onsdag

Vart tar dagarna vägen? Det var ju nyss måndag! Tiden bara rusar iväg. Fast på ett sätt är det skönt, jag längtar till sommarlovet. Men samtidigt så vill jag att tiden ska gå lite saktare eftersom det händer så mycket i skolan, så mycket som man måste lära sig.

Ikväll ska jag på ett möte, får se om jag hinner träna efter det. Jag tror inte att jag hinner och det kanske är lika bra med tanke på mina stackars fötter. Jag tror att dem behöver vila. Jag är bara lite förvånad över att jag har ondare i högra foten som är "frisk".

Och vad händer annas idag då? Jo, jag ska till skolan om en timme, jag och en klasskompis ska fixa några frågor inför seminariet vi har i morgon. Jag hade tänkt att vi skulle ha gjort det igår så vi inte hade behövt sitta dagen innan med det, men det blev inte som jag hade tänkt mig.

Nu "skriker" Mysan, undrar vad det är med henne? Hon är jobbigare än jobbigast på nätterna, hon gör en massa sattyg så Robin vaknar och när han går upp för att se vad hon håller på med så vaknar jag också. Det kanske är därför jag är så himla trött?

Hoppas ni får en bra dag! ♥


Min rosabandet gubbe ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0