Ont

Ont det gör ont..

Ikväll ska jag träna, har inte gjort det sen förra måndagen. Jag hann inte förra veckan eftersom jag var tvungen att plugga, plus att min fot inte kändes bra. Den känns fortfarande inte bra, kommer väl aldrig att göra det heller! Ringde precis och pratade in ett meddelande till ortopedmottagningen.. Men jag var lite klantig så nu vet jag inte om dom får det.. Jag glömde trycka # innan jag la på :/ Skit samma, jag ska ringa och vara grinigi morgonbitti, jag ska ju dit den här veckan men har inte fått någon kallelse! Jäkla skit sjukhus!

Usch, nu ska jag lägga mig i sängen och få massage, lägga värmekudden på nacken och sova en timme. Sen träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0