Sånt är livet!

Nu är den här datorn äntligen lite snabbare! Den var seg som tusan för några timmar sen.. Men nu fungerar den finfint igen ;) Nu ikväll har jag bara tittat på tv, Sjukhuset, Sos familj, House, Law & order.. Nu ska jag titta på Scrubs :) Jag är en riktig tv nörd! I morgon har jag en föreläsning på eftermiddagen.. Men innan det ska jag plugga, plugga & plugga ;)

Ajaj, jag har JÄTTEONT vid näsan.. Jag har snytit mig så många gånger så jag har fått skavsår. Jag vet inte vad jag ska göra åt det. Jag har smörjt med Nivea tusen gånger idag men det hjälper inte! :( Jag önskar att snuvan går över snart, annars har jag väl snart ingen näsa kvar..

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0