Sjukling

Har inte haft tid att sitta vid datorn på ett tag. Jag har som sagt varit hundvakt åt mamma & pappas hund. Jag har även dragit på mig en förkylning. Det började igår när jag började känna mig lite hängig. Idag är det värre, nu är jag snorig, har nyst flera gånger, har ont i halsen och känner mig hängig. Min bästa vän heter just nu varmt vatten med honung. Jag känner på mig att det kommer att bli värre tills i morgon, det är typiskt eftersom jag har skola måndag, tisdag och onsdag. På torsdag ska jag jobba för första gången den här månaden.

Tänkte berätta lite om min helg..
Fredag - Jag och syster var på kalas hos "kusinen" som fyllde 5 år. Det är hon själv som kallar oss för kusiner, egentligen är vi kompisar med hennes storasyster :)
Lördag - Jag och frugan planerade att gå ut, men det blev inte så. Istället blev jag fyllechaffis åt syster och hennes kille. Hela lördagen tillbringade jag i mitt lilla, lilla rum hos mamma & pappa. Jag satt i sängen och stickade på en halsduk. Självklart gick jag ut på flera promenader med Brum :) Okej, jag åkte faktiskt hem till min älskling en stund på kvällen också :)
Söndag - Vaknade mitt i natten när söt ville bli hämtad från stan. Vaknade på morgonen av ett sms från frugan som inte kunde träffa mig idag heller :/ Efter en vild biltur med syster bakom ratten kom jag äntligen hem till älsklingen :) Idag har jag även gjort klart min halsduk och börjat på en mössa. Jag har aldrig stickat en mössa förut, men någon gång måste bli den första. Måste dock köpa "kortare" rundstickor. Mina är förlånga, 60 cm.

Och idag är det ingen vanlig dag.. För det är Mysans födelsedag.. Hurra hurra hurra!
Min lilla kissebebis blir 1 år idag :)

Jag mår piss och funderar på att lägga mug i sängen och deppa. Nu blir det ingen träning på ett tag.. Det är så typiskt att jag ska bli sjuk just nu när det är så mycket i skolan. Jag vill inte, vill inte, vill inte!
GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0