Torsdag

Först och främst måste jag berätta något roligt.. Jag fick GODKÄNT på läkemedelstentan som jag hade för ett tag sen :) Den var svår som tusan men jag klarade på första försöket :) Hoppas bara att jag klarar tentan i morgon lika bra..

Något som inte är lika positivt är att jag fortfarande känner mig trött och mår illa nästan hela tiden (är EJ gravid!). Jag blir galen på det snart, jag känner mig inte sjuk eller nåt, förutom att jag har lite ont i magen, på sidan. Kanske blindtarmen? Men då borde jag ha ont hela tiden, eller åtminstonde ondare. Jag får väl ringa vårdcentralen om det inte blir bättre, vill hellst inte göra det eftersom dom som jobbar där är dumma i huvet. Man får aldrig någon hjälp och jag skulle säker få vänta aslänge innan jag fick en tid. Sånt är livet!

Nu väntar jag bara på att få en kallelse från ortopeden, ska ju dit nästa vecka. Synd bara att man inte kan prata med honom om att man mår skit, pga illamåendet. Jag känner på mig att dom inte kommer att göra något åt min fot. Jag tänker mest så för att jag inte vill bli besviken :( Just nu känns foten förjävlig, jag har ont och den är stel. Gör dom inte något åt det så ska jag säga att jag vill amputera bort den, då kanske som kommer med någon bättre lösning.. Jag får väl erkänna.. Jag är väl en hypokondriker precis som älsklingen säger! Enligt mig själv är det massor av fel på mig, det blir väl så när man läser om alla sjukdomar och sånt.

Nehej, nu ska jag inte sitta här. Om en liten, liten stund ska jag ner på stan och träffa världens bästa lillasyster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0