Träning

Ikväll blir det träning igen, hann ju inte träna igår så :( Humöret är på topp och magen är mätt och belåten, jag är riktigt träningssugen nu! Fast det är två timmar kvar till träningen, tur är väl det för annars hade jag fått världens värsta håll! Hoppas bara att min söta syster vill följa med och träna, fast jag klara mig själv.. Men det är alltid trevligt att ha lite sällskap av någon man känner! Annars är det bara en massa "okända" människor jag står och tränar med. Men vid det här laget känner jag igen de flesta, fast det är ingen jag pratar med..

Jahapp och vad ska jag göra nu då? Tror att jag ska ta fram "min" laptop och fixa lite med photoshop :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0