äntligen hemma

Pust, nu är jag helt slut. Jag är trött och hungrig, tur att älsklingen kommer hem snart :) Jag är så arg så jag kokar när jag tänker på att älsklingen förmodligen inte får tillbaka sina pengar.. Han beställde hörlurar från ett företag och betalade dem på en gång, men nu visar det sig att företaget har gått i kk. Jag fattar inte varför man inte stänger ner hemsidan så fort man gått i kk så ingen kan beställa eller varför man inte skickar ut grejerna som folk har beställt. Ännu bättre vore att få tillbaka pengarna. Det var ju inte bara en hundring som älsklingen blivit av med, utan nästan tusen kr. Hoppas älsklingen får tag på advokaten(?) som han skulle ringa till i morgon, tror att det är företagets advokat.. Jag hoppas att älsklingen får tillbaka sina pengar eller får dom förbaskade hörlurarna! Jäkla skit företag! Och banken kunde inte göra något för att ta tillbaka pengarna..

Usch, nu är jag arg.. Ska sätta mig vid tv:n och vänta på älsklingen och försöka tänka på annat! Jag kanske får se någon bild på Stella också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0