Fredag

Halloj! Idag vaknade jag kl.8, det var en tjej från Manpower som ringde och frågade om jag kunde jobba på H&M lagret idag. Men jag sa nej eftersom jag ska jobba nu på eftermiddagen. Jag tycker verkligen inte om att bli väckt genom att mobilen ringer! Men det var ändå bra, jag kom iaf upp i tid! Det såg lite halvt förjävligt ut här så jag satte igång och städade direkt när jag gick upp. Två timmar senare gick min sjukling upp och vi åt frukost. Sen dess har jag städat ännu mer och nu är jag klar! :) Det känns skönt att ha tvättat, dammsugit, tvättat golven, vattnat blommorna och bäddat rent i sängen :)

Jag hade tänkt att plugga idag.. MEN SOM VANLIGT håller någon på att bila här i huset. Det låter förjävligt och jag är så  trött på det! Jag längtar verkligen tills älsklingen och jag flyttar härifrån, men det dröjer väl.. Jag ska försöka plugga ikväll om det inte är någon idiot som stör då också! Jag vill bara ha lugn och ro, är det förmycket begärt? :(

Nehej. Snart dax för lunch. Sen jobba,jobba,jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0