god morgon - fredag

Veckan har gått jättesnabbt (som vanligt). Det känns inte som att jag hunnit med så mycket som jag skulle ha behövt. Jag har nästan varit i skolan varje dag, jobbat och pluggat. Jag skulle ha behövt pluggat ännu mer. Men om några dagar är det en ny vecka, en ny vecka med nya tag. Fast jag ska jobba några dagar nästa vecka också, men jag ska försöka plugga mer än jag hunnit den här veckan.

Igår var jag helt slut efter en heldag i skolan. När jag kom hem lagade jag mat och tittade sedan på Idol och Heroes :) Sen slocknade jag :P Idag har jag en lång lektion nu på förmiddagen, hela fyra timmar lång (vi brukar ha max tre - tre och en halv timmes lektioner). Men det går säkert bra, bara vi får någon rast så :)

Snart dax att gå till skolan, måste fixa lite saker innan.. HA EN BRA DAG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0