godmorgon

Idag fick jag äntligen sovmorgon! Det var jätteskönt att få sova ut, men trots att jag sov tills jag vaknade utan att ställa klockan så är jag fortfarande trött. Men jag är väl sån. Tröttis Linda. Om en liten stund när jag piggnat till ska jag sätta igång och plugga, jag har nämligen en läkemedelstenta på måndag som jag måste plugga till. Det är bara att ta fram läkemedelsberäkningsboken, papper, penna och miniräknare och sätta sig och försöka räkna. Lycka till säger jag till mig själv, det är svårt men jag ska klara den här tentan!

Ikväll ska jag och Robin hem till hans bror och titta på deras lilla dotter, Stella. Hon är en vecka gammal idag :) Jag har köpt jättegulliga saker till henne, hoppas dem blir bra. Jag funderar bara på om jag ska köpa något till den nyblivna storebrorsan, Max. Bara något litet hade jag tänkt, jag vill ju grattulera honom att han blivit storebror. Jag får väl fundera på saken och sedan gå ner på stan och titta om jag kan hitta något i leksaksaffären :) Men jag vet dem som kommer att bli avundsjuka om jag köper något till Max, nämligen kusinerna som också ska dit idag. Jag har ingen lust att köpa något åt dem också, det blir förmycket! Det är ändå Max som blivit storebror och Stella som nyss har kommit till världen (eller hur man nu säger).

Jaja, jag ska ta och fundera. Måste prata med Robin också och höra om han tycker att vi ska köpa något åt Max, vilket jag tycker! Nu ska jag äta frukost, magen säger kurr kurr.

Ha en bra dag!

Två veckor kvar till magnetkamera undersökningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0