Jag lever!

Idag har det varit fullt upp! Har varit i skolan två gånger idag eftersom vi hade en lång "håltimma" mellan två lektioner, hade ingen lust att vara kvar i skolan så jag gick hem emellan. Efter skolan hann jag vara hemma en stund sen gick jag ner på stan och handlade lite, efter det gick jag till Gympozz och tränade Core. Fy faen vad jobbigt! Eller egentligen var det inte så jobbigt, men mina axlar klarar inte av det. Nu kommer jag iaf ihåg varför jag inte har gått på Core på länge! Efter det var det bara att gå hem igen, mycket springande fram och tillbaka till stan idag :P

I morgon ska jag på Magnetkameraundersökningen som jag väntat på väääldigt länge! Är lite smått nervös, men det går säkert bra :) Jag ska dit på morgonen och på eftermiddagen har jag en lektion/föreläsning.

Hmm, nu vill älsklingen ha datorna igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0