lördag

Idag vaknade jag klockan fem för älsklingen skulle jobba. Jag somnade om efter en halvtimma och nu är jag vaken igen. Jag är jättetrött men jag vill inte sova bort hela dagen. Jag vill inte "ställa om dygnet" allt för mycket på helgerna, det blir bara jobbigt de dagar jag ska till skolan och måste gå upp tidigt. Dessutom måste jag gå upp extra tidigt nu på måndag, jag ska jobba hela dagen. Det är tur att jag fick en heldag eftersom det är den enda dagen jag kan jobba nästa vecka.

Efter lunch ska jag och pappa åka och hälsa på farmor :) Det var ett tag sen jag träffade henne så det ska bli kul! Innan lunch ska jag städa lite och kanske gå ner på stan om jag hinner..


Kommentarer
Postat av: fynda kläder

hejsan, sugen på billiga oanvända kläder? då tycker jag att du ska kika in i min blogg, jag har fina kläder att erbjuda.



Ha det bra. : )

2008-09-06 @ 16:52:46
URL: http://fyndaklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0