lunch

Nu är jag hemma igen, jag ska vara tillbaka i skolan klockan ett. Jag önskar att jag inte skulle ha någon lektion nu på eftermiddagen eftersom jag behöver plugga. Jag kan ju strunta i att gå till skolan, det är bara jag själv som missar en massa, det är ingen som skulle hindra mig från att vara hemma. Men jag vill lära mig och det gör jag genom att gå på lektionerna. Jag ska inte klaga, jag har ju ingen lektion i morgon så då hinner jag plugga. Dessutom kan jag plugga när jag kommer hem senare idag. Jag skulle kunna plugga nu, men jag vill ta det lugnt innan nästa lektion.

Idag skulle jag behöva ut och jogga lite, har inte hunnit det de senaste dagarna. Ett problem är bara att jag fortfarande är snorig :/ Jag har varit det sen förra lördagen så jag tycker att det borde ge sig snart, men tydligen inte. Jag vill träna på Gympozz så mycket som möjligt också, men jag ska vänta tills förkylningen är över (bara för det kommer jag väl vara snorig i flera veckor). Åh, jag hatar verkligen att vara förkyld!

Nu ska jag gå iväg till affären och köpa frukt, sen äta lunch :)


Ge mig sommar igen..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej och tack för kommentaren på min blogg. Jättefint foto med blommorna. Jag längtar också tillbaka till sommaren...

2008-09-09 @ 20:43:43
URL: http://www.metrobloggen.se/villborjaleva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0