Magnetkameran

Nu är jag hemma igen, har varit på sjukhuset och gjort magnetkameraundersökningen. Det gick skitbra, var lite nervös innan men det hade jag inte behövt vara. Jag höll nästan på att somna eftersom jag var tvungen att ligga stilla. Jag känner att jag har ont i nacken nu, jag låg väl konstigt :/

Efter lunch ska jag till skolan för veckans sista lektion. SKÖNT! Sen ikväll ska jag kanske träna, det beror på hur trött jag är (just nu är jag jättetrött). Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med mina älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: jayne

Fick du ngt svar idag? Jag har gjort en magneträntgen en gång..usch...jobbigt att liga stilla där inne..tycke jag.

Hopaps du får en bra dag.

2008-09-24 @ 13:46:36
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0