nästan helg

Yeees, nu har jag ingen lektion förrens på tisdag. SKÖNT! Jag klarar inte av dessa långa skoldagar, när jag kommer hem orkar jag inte göra någonting! Jag orkar inte sätta mig och plugga eller göra nåt vettigt här hemma. Jag orkar inte ens tänka på träning, jag som skulle försöka träna lite varje dag. Jag känner mig helt enkellt helt slut när jag kommer hem efter en lååång skoldag! Usch, det är så mycket att lära sig och så mycket att skriva. Jag vet, det är jag själv som valt att plugga, ingen annan. Men innan sommarlovet var det lugnt, jag hade blivit van vid att sitta på långa lektioner och skriva så pennan glödde. Jag tror att det är sommarlovet som ställde till med problem, jag blev slapp och sket fullständigt i allt som hade med skolan att göra, hellst av allt hade jag absolut ingen lust att skriva eller räkna något. Sommarlov är ju alltid ett sommarlov, det är då man ska vila från skolan, men det gjorde större skada än nytta. Men jag kommer väl igång så småningom, om ett par veckor kanske (HOPPAS!).

Jaja, nog om skolan.. Jag fick nyss veta att Robins bror och hans sambo snart får sitt andra gemensamma barn, någongång i dag kommer bäbisen :) Hihi, nu är det bara att gå ner på stan och försöka hitta ett gulligt gosedjur att köpa :) Åh, jag älskar bäbisar! Skulle gärna vilja ha en egen liten bäbis, men det får vänta.. Skolan först - bäbis sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0