Söndag

Halloj! Idag gick jag upp vid 9, satte mig i soffan och började plugga på en gång. Jag pluggade i ungefär två timmar, sen gick älsklingen upp och vi åt frukost. Sen dess har jag setat här och pluggat. Men nu äntligen är jag klar med patienfallet som vi ska diskutera på tisdag! Det känns skönt att vara klar redan nu och inte behöva sitta med det i morgon.

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen!!! :)

Den här veckan:
Måndag: BodyAttack
Lördag: BodyAttack
Söndag: BodyCombat

Nästa vecka:
Måndag: BodyAttack
Tisdag: Core
Onsdag: BodyAttack (om jag får träna efter Magnetkameraundersökningen)
Torsdag: BodyStep
Fredag: VILA!
Lördag: BodyAttack (om jag hinner, ska på ett möte)
Söndag: BodyCombat

Det kanske blir lite mycket träning, men nu när jag "kommit igång" vill jag köra på så mycket som möjligt :) Jag vet ju aldrig vad som sägs när jag träffar ortopeden om 2½ vecka..

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilken härlig bakgrund du har!



Kollade på bingolotter på nätet, men jag skulle iväg så jag hann inte starta ett konto! Men tack för tipset :D

2008-09-22 @ 10:34:37
URL: http://systerochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0