söndag + måndag

God morgon!
Igår var jag på kalas hos Robins bror, vi firade hans dotter som fyllde år förra veckan. Robin och jag höll på att gå vilse när vi skulle till dom, vi visste inte riktigt vart vi skulle :/ Men det löste sig, vi gick bara på fel sida av vägen och letade efter deras hus. Hihi, det kan lätt bli så när man har en älskling som har bråttom. Precis utanför huset fanns det en lekpark och jag var jag var ju bara tvungen att gå ut och sätta mig på en gunga, självklart hade jag sällskap av Robins syskonbarn. Robin gjorde fart på min gunga och jag började må illa :/ Jag tål ingenting nu för tiden, jag känner mig gammal. Men jag var ju bara tvungen att gunga lite eftersom jag inte gjort det på mååånga år.

Idag har jag en föreläsning på eftermiddagen, skulle hellre velat haft den på förmiddagen. Det är skönare att få gå hem vid lunch än att börja efter lunch. Jag kunde ändå inte sova längre än till åtta, så jag hade lika bra kunnat börja nu. Hellst av allt skulle jag vilja ha min älskling hemma, ligga i sängen bredvid honom och sova :) Men nu går inte det.. Jag får nöja mig med sällskapet jag har just nu, mina bråkiga kissar :)

Nehepp, nu ska jag ta och äta frukost och kolla upp om det finns något att träna efter skolan idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0