Tisdag

Godmorgon,godmorgon! Det är inte alls ovanligt att jag skriver att jag är trött på morgonen, det är inget undentag i dag heller. Jag är minst lika trött som igår. Jag förstår inte varför. Det spelar ingen roll om jag har tränat på kvällen eller inte, jag är ändå lika trött.

Jag har inte hunnit känna efter om jag har träningsvärk idag, men jag tror inte att det är så farligt. Idag ska jag nog inte träna, jag tror inte att det finns nåt kul att träna. Och i morgon vet jag inte om jag hinner träna, jag ska hem till min kusinvitamin och fira honom (han fyller på torsdag). Om jag hinner så ska jag träna, jag har en ny favvo-tränare nu :)

Nehej, nu ska jag försöka få upp ögonen ordentligt, sen plugga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0