torsdag

Halloj!
Idag vaknade jag klockan åtta, låg och tittade på tv en timme och sen gick jag upp. Jag vet inte vad jag gör med tiden, klockan går fort men jag har inte hunnit göra något vettigt ännu :/ Jag hade tänkt att plugga, men jag känner mig inte redo att sätta mig och försöka läsa böckerna än. Jag skjuter på det, som vanligt. Men i morgon ska jag verkligen försöka sätta mig ner och ta tag i det jag ska lära mig. Men idag känner jag att jag har annat som är viktigare, tex att försöka få bort diskberget :/ Robin lovade att han skulle diska i måndags, men han har inte gjort det än.. Jag vet att han inte kommer att göra det idag heller. Han bara skjuter på allt hela tiden och jag hatar verkligen när han gör så! Jag kanske inte är mycket bättre, men jag diskar iaf när jag sagt att jag ska göra det. Jaja, jag ska ställa mig i köket nu och försöka få iordning på allt.

Det blir ingen träning för min del idag.. Jag är inte på humör och sen ska jag jobba så jag hinner inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0