träningsvärk

Hihi, nu är jag stolt över mig själv! :) Jag var nyss ute och joggade. Nu är jag på g. Hoppas bara att jag kan fortsätta att träna. Min tanke är att träna kondition först + lite styrka och sedan börja träna mer styrka efter några veckor. Jag ska även försöka träna på Gympozz så ofta jag kan. Jag funderar på att börja träna på gym (igen), men jag vet ju hur många gånger jag tränade sist jag köpte gymkort :/ Jag tror.. att om jag hittade en träningskompis.. så kommer jag att träna ännu mer. Det är bara det att träningskompisar inte växer på träd.

Hoppas min träningsvärk sen i måndags försvinner nu. Ska försöka gå upp tidigt i morgon och ta en runda igen :) Kanske blir en runda i morgon på kvällen också? ;) Hoppas bara att det är bra väder :)

3 veckor kvar till magnetkamera undersökningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0