Usch

Jag är så trött på att plugga! Jag har setat här i några timmar nu, men det känns inte som att jag kommer någonstans. Vet egentligen inte i vilken ände jag ska börja. Jag försökte rita en "mindmap" till alla olika delar i kursen, men jag har gett upp. För en stund sen började jag skriva allt på datorn istället, jag skriver om det som står i studiehandledningen (det vi har gått igenom). Fast jag märkte att vi inte alls har gått igonom allt som står med.. Men det är bara att läsa i medicin boken :) Förhoppningsvis blir jag klar med dataskrivandet i morgon så jag kan koncentrera mig på att få in allt i min lilla hjärna (hur det nu ska gå till..). Det känns iaf bra att göra såhär som jag gör nu, tittar på anteckningar, oh-biler från föreläsningar och läser i boken. Det känns som att det är det bästa sättet att "få ihop allt".

Hmm. Om lite mindre än en timme kommer mammis och hämtar mig. Jag ska hjälpa henne med datorn och hennes nya mobil. Sen ikväll ska jag träna BodyAttack. SVETTIGT säger jag bara.. Det är säker 60 pers där som sist..

Nu kurrar magen, dax att äta en banan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0