1/4

April april.. Konstigt nog har jag inte blivit lurad en enda gång idag! Jag har inte ens försökt att lura någon annan heller på grund av brist på fantasi. Idag har jag i alla fall varit i skolan hela dagen, efter skolan tränade jag i en timme. Och nu precis har jag kommit hem efter 1,5 timmes promenad med systersöt :) Vi gick överallt och ingenstans, haha. Det var superskönt att gå och prata och njuta av solen. Nackdelen med promenaden är att jag blivit hungrig, jag är jättelat idag och har inte ätit någon middag än. Jag orkar helt enkelt inte laga iordning någonting. Men en äggmacka skulle inte sitta helt fel.. Jaja, jag får se vad det blir.



Ge mig sommar nu! Och gärna mormor&morfars f.d. sommarstuga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0