14/4

Idag har jag gjort någonting som jag inte gjort sen förra året.. Jag har jobbat! Det var bara i två timmar & 20 minuter, men det var i alla fall något! Jag fick dessutom träffa mammis :D
Jag har sökt tre stycken sommarjobb också, jag har varit helt inställd på att INTE jobba i sommar. Jag har fått sån ångest över att jag kommer att vara fattig som en kyrkråtta så jag var tvungen för att lugna mig själv. Vem vet, jag kanske har tur och får ett sommarjobb? Fast jag vill hellre operera den j*kla foten!

Angående förra inlägget så var jag arg/förbannad på R, han var olydig. Men jag är inte arg längre. Jag kan aldrig vara arg speciellt länge. Jag överdrev en smula också när jag skrev.. Jag gråter mig inte till sömns och allt är inte mitt fel, jag blev bara så ledsen när R inte kom hem när han sa. Inte nog med det, han mådde inte så bra när han väl kom hem heller. HAHA han fick skylla sig själv!




Grattis till min kissemiss som fyller 3 år idag! Grattis till mamma & pappas hund också, han fyller hela 9 år idag! ♥


♥5 år och 2 månader♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0