15/4

Hjääälp! Jag fick ett samtal från IVA idag, jag ska dit på fredag på anställningsintervju. Jag som inte hade tänkt jobba i sommar, där fick jag bara för att jag sökte jobb. Men det är bara en intervju, det är ju inte säkert att jag får jobb.

Nu har jag ont i magen!


Uppdatering: Jag ska jobba idag också, men lite längre än igår. Jag börjar 13:40 och slutar 18:00. Just nu känns det som allt går som jag vill! :D

Ännu en uppdatering: Nu såg jag att jag fått ett mail, det var från ett ställe där jag sökt sommarjobb. Dem ville att jag skulle komma på intervju på fredag eftermiddag.. Hjääälp! Dessutom ville dem prata med mig om ett extrajobb några gånger i månaden under nästa termin.. Jag tror inte att det här är sant! Nu fattas det bara att det tredje jobbet jag sökte hör av sig. Operationen av foten får vänta! Haa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0