17/4

Intervjun gick helt okej idag, vet dock inte hur jag ska göra med fotoperationen.. Jobba eller opereras? Jag måste ringa planeringssköterskan nästa vecka och förhoppningsvis har de bokat in mig för operation. Jag VILL opereras så fort som möjligt, men samtidigt vill jag jobba. Jag  får i alla fall reda på om jag få jobb på avdelningen eller inte i mitten av nästa vecka. Efter intervjun gick jag ner på stan och träffade min syster, jag shoppade lite saker som vanligt, bl.a. ett par skor, nagellack och present till Anka. Jag köpte även lite annat smått och gott :)
Nu är jag lika seg som vanligt, jag skulle behöva plugga men jag orkar inte. Jag får plugga lite extra nästa vecka istället. Jag har ganska mycket att göra, men just nu har jag kommit in i en alltärtråkigt-period! Det är inte ens någon idé att försöka.. Nu kallar soffan på mig, hejdå från soffpotatisen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0