24/4

Den här veckan har jag haft både upp- och nedgångar. Några positiva saker som hänt den här veckan är att jag jobbade hela dagen i går = pengar, jag har fått reda på att jag ska jobba hela sommaren och jag har fått ordning på lägenheten! :D En negativ sak är att min fot aldrig blir bra, jag pratade med operationssköterskan igår men dem vet aldrig någonting. Ta er i arslet! I sommar ska jag jobba gärnet för att få pengar och erfarenhet, i höst hoppar jag förhoppningsvis på kryckor.

I morgon fyller min älskling år, hela 25 år gammal blir han :) Just nu har jag en tårtbotten på G i ugnen, tänkte göra hemmagjord tårta tills i morgon. Det blir två tårtor, för jag vet inte hur många som kommer. Jag måste försöka få tag på älsklingen så han kan bestämma vad han vill ha på och i mellan dem :) Jag funderar på att ha kiwi på i alla fall, men det är inte min födelsedag så jag vill inte bestämma.

Nehej, nu ska jag titta till tårtbotten nr 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0