29/4

Gårdagen var helt okej. Jag fick sluta tidigare men fick ändå vänta på tåget i 1½ timme. När jag väl kom hem var jag supertrött, men jag lyckades i alla fall vara vaken till tio. Idag börjar jag 14:20, tåget kommer till K-holm vid ett tiden, så jag får gå på stan för att fördriva tiden. Inatt ska jag sova över på sjukhuset, i ett litet trångt rum. Jag ser inte fram emot att sova där, men bättre det än att inte sova alls. I morgon slutar jag 15:30, förhoppningsvis hinner jag med 16:00 tåget hem (om inget oväntat händer så hinner jag). Och i morgonkväll ska jag hem till m&p och grilla. Jag orkar inte sitta hemma och ruttna bort! :P

Usch, nu ska jag göra nig i ordning och sen gå till tåget.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Lösenordet till min bilddagbok är puss :D

Klicka på min bilddagbokslänk på menysidan, nästan längst ner :)

2009-05-03 @ 22:15:21
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0