8/4

Jag måste börja med att säga grattis i efterskott till min kusin som fyllde år igår och grattis till min mamma som fyller år idag! :) Idag blir det kalas hemma hos mamma och på fredag blir det kalas hos kussen :D

Igår hade jag seminarium i skolan, vi skulle ha hållt på i tre timmar men efter två så fick vi gå. (Haha, det där rimmade). Efter skolan gick jag hem och umgick med min älskling tills han åkte till jobbet. Efter någon timme ringde min syster och jag gick ner på stan för att träffa henne. Vi gick och tittade på en massa kläder i olika affärer. Vi var egentligen ute efter att köpa en present till mamma, men vi glömde nog bort det hela tiden eftersom vi tittade på grejer åt oss. Tillslut gav vi upp hoppet om att hitta något åt mamma i stan så vi bestämde oss för att åka till Tunapark. Observera att jag redan hade köpt en hel del grejer till mig själv. På Tunapark hittade vi i alla fall en present, som vi hade tittat på innan. Jag hittade ännu lite mer och mitt bankkonto blev tomt :/

Jag kom hem med ett par svarta byxor, ett par vita tygskor, en långärmad tröja, strumpbyxor, duschtvål med doft av satsuma, hårspray och "värmetålig" spray. Jag hade även köpt en massa godis på coop, där det var billigt :) Jag tror att det var allt. Den här månaden återstår det bara att köpa en present till älsklingen som fyller år den 25:e.

Idag ska jag och en vän sitta och plugga i skolan, det gäller bara att vi lyckas skippa skit snacket. Efter skolan ska jag hem till mamma och äta tårta :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0